• صفحه اصلی > 
  • اخبار و مقالات >
  • انتخاب شرکت کشت و صنعت شریف آباد توسط موسسه حسابرسی مفید راهبر بعنوان اولین شرکت جهت انجام عملیات حسابرسی کامپیوتری

انتخاب شرکت کشت و صنعت شریف آباد توسط موسسه حسابرسی مفید راهبر بعنوان اولین شرکت جهت انجام عملیات حسابرسی کامپیوتری

انتخاب شرکت کشت و صنعت شریف آباد توسط موسسه حسابرسی مفید راهبر بعنوان اولین شرکت جهت انجام عملیات حسابرسی کامپیوتری

 

بر اساس گزارش روابط عمومی، شرکت کشت و صنعت شریف آباد از سوی موسسه مفید راهبر بعنوان اولین شرکت جهت انجام عملیات حسابرسی کامپیوتری انتخاب گردید. همچنین نماد زشریف متعلق به شرکت شریف آباد توانسته ۷۵۳میلیارد ریال درآمد عملیاتی را در آذرماه ۱۴۰۱نسبت به ۴سال حضور خود در بازار سرمایه به عنوان رکورد ثبت کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت شریف آباد، صنایع لبنی رابتا وابسته به شرکت کشت و صنعت شریف آباد توانسته با نوآوری و خلاقیت در تنوع و افزایش تولید محصولات خود، در تحقق رکورد درآمدی «زشریف» نقش اساسی ایفا کند

همانگونه که در گزارشات پیشین عملکرد سالانه سازمان اقتصادی کوثر در سال مالی ۱۴۰۰ آمده بود، صنایع لبنی رابتا با تکیه بر شاخصه مولد سازی از مؤلفه‌های اقتصاد رهنما از زیان دهی خارج شده و با تنوع‌بخشی ۱۹ گونه‌ای به محصولات، ضمن افزایش تولید و فروش داخلی به ارتقاء کیفیت دست یافته و بخشی از تولیدات خود را صادر کرده است.

مدیرعامل این شرکت اظهار داشته است؛ نماد زشریف متعلق به شرکت کشت و صنعت شریف آباد در آذرماه سال جاری توانست درآمد عملیاتی ۷۵۳ میلیارد ریالی را به دست آورد که در مقیاس ۴ ساله حضور این نماد در بازار سرمایه، یک رکورد به حساب می‌آید که گزارش تفصیلی آن در سامانه کُدال افشا شده است.

وی در نهایت خاطر نشان ساخت که پس از توفیقات به دست آمده در مولد سازی ظرفیت‌های موجود و احیاء مجدد بخش فرآوری محصولات و افزایش تولید و همچنین ساختار مدیریتی و مالی مناسب، شرکت کشت و صنعت شریف آباد توسط موسسه حسابرسی مفیدراهبر به عنوان اولین شرکت جهت حسابرسی کامپیوتری برای انجام عملیات حسابرسی جهت سال مالی منتهی به 1401/09/30با حذف پرونده‌های فیزیکی و از طریق بارگذاری اطلاعات در سامانه مشتریان مفید راهبر انتخاب گردیده است.

 

1401/10/10

چاپ صفحه


دسته بندی:  اخبار

این خبر را به اشتراک بگزارید