بازدید فرماندار محترم شهرستان البرز از شرکت کشت و صنعت شریف آباد

 

 

بازدید فرماندار محترم شهرستان البرز از شرکت کشت و صنعت شریف آباد

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت شریف آباد فرماندار شهرستان البرز استان قزوین به اتفاق شهردار، مدیریت جهاد کشاورزی، رئیس اداره کار شهرستان البرز و بخشدار از مجتمع دامپروری شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید ابتدا مدیرعامل شرکت جناب آقای مهندس غلامی ضمن خیر مقدم به فرماندار و هیئت همراه در خصوص نوع فعالیت و میزان تولید و نوع تولیدات شرکت توضیحاتی ارائه نمودند و ابراز داشتند با توجه به شعار شرکت تحت عنوان از مزرعه تا سفره این شرکت با دارا بودن بالغ بر بیش از 9000 رأس دام شامل گاو شیری، تلیسه و گوساله های نر و ماده، علاوه بر تامین شیر خام تعدادی از کارخانجات تولید لبنیات، بخشی از تولید شیر خام خود را در کارخانه رابتا که از بهمن ماه سال 1390 به زیر مجموعه شرکت اضافه شده است فرآوری نموده و به محصولاتی از قبیل کره، پنیر، روغن، پنیر پیتزا و..... در بسته ها و اوزان مختلف تبدیل  می  نماید.                                   

ایشان در ادامه در خصوص بخش زراعی اعلام داشتند این شرکت دارای بیش از 850 هکتار زمین زراعی­­ می‌‌‌­­­ باشد که با کاشت ذرت علوفه ای، یونجه و جو بخش قابل توجهی از خوراک دام خود را تامین می نماید، همچنین مهندس غلامی در ادامه افزود: بخشی از زمینهای زراعی این شرکت به تولید محصولات باغی مانند بادام، پسته و گردو اختصاص دارد.

جناب آقای غفوری فرماندار محترم شهرستان البرز با ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه اعلام کرد با توجه به اینکه اینجانب فرزند شهید می باشم از اینکه یک چنین مجموعه دامپروری وابسته به بنیاد شهید می باشد بسیار خوشحال می باشم و ایشان در ادامه صحبت های خود مدیریت بسیار خوب و استفاده از منابع انسانی توانمند و برخوردار از دانش شرکت را از جمله عوامل موفقیت این مجموعه برشمردند که امید است این روند رو به رشد هر سال بر موفقیت های شرکت کشت و صنعت شریف آباد بیفزاید.

در ادامه مدیریت جهاد کشاورزی، شرکت کشت و صنعت شریف آباد را یکی از مجموعه های موفق و با تعامل مناسب ذکر نمودند و همچنین سرکار خانم روشن بخت رئیس اداره کار شهرستان البرز ضمن تشکر از نحوه مدیریت اعلام نمودند که هیچ گونه شکایتی از حوزه کارگری از مجموعه شرکت کشت و صنعت شریف آباد وصول نگردیده و این نشان از توجه ویژه به حوزه کارگری و کسب رضایت حداکثری کارگران از مدیریت شرکت می باشد.

سپس شهردار البرز ضمن ابراز تعامل مناسب با مجموعه در خصوص درخواست مدیر عامل شرکت مبنی بر ایجاد فضای مناسب تفریحی و امکانات ورزشی برای خانواده هایی که در منازل سازمانی سکونت دارند قول همکاری و مساعدت دادند.

مهندس غفوری و هیئت همراه سپس از زیر مجموعه دامپروری مانند بیمارستان، گوساله دانی، شیردوشی بهاربندها، تصفیه خانه ها، انبارها و زمینهای زراعی بازدید به عمل آورده و هر یک از کارشناسان هر بخش نسبت به ارائه توضیحات در خصوص فعالیتهای انجام شده ارائه می نمودند.

 

 

1401/10/17

چاپ صفحه


دسته بندی:  اخبار

این خبر را به اشتراک بگزارید