دکتر نادریان شرکت کشت و صنعت شریف آباد را بعنوان شرکت منتخب حسابرسی کامپیوتری و هوشمند اعلام نمود.

 

دکتر نادریان, شرکت کشت و صنعت شریف آباد را بعنوان شرکت منتخب حسابرسی کامپیوتری و هوشمند اعلام نمود.

# هوشمند سازی# شریف آباد

دکتر نادریان هفته گذشته در بازدید از شرکت کشت و صنعت شریف آباد بعنوان شرکت منتخب حسابرسی کامپیوتری و هوشمند اعلام نمود:  سه دهه است که بطور جدی استفاده از  آی تی در حسابرسی بکار برده می شود، در ابتدا حسابرسی با روشهای اولیه و ساده شروع شد و در دنیا بتدریج تکامل یافت درحال حاضر نرم افزارهای بسیار قوی و مناسبی در حسابرسی مورد استفاده قرار می گیرد . این نرم افزارها بخش عمده ای از کار را بشکل آنلاین و برخط برگزار می کند، یکی از مدلهایی که بکار می رود در اصطلاح تخصصی حسابرسی مستمر گفته می شود ، در این روش حسابرس در دفتر خود حضور داشته و اتصال آنلاین به تمام اطلاعاتی که از شرکتها آمده بررسی و جاهایی که لازم به رسیدگی است فی الفور بررسی و نکات با دستگاه رفع و رجوع می شود. بنابراین بخش عمده ای از حسابرسی عملا توسط نرم افزار هوشمند انجام می گیرد و حضور فیزیکی به حداقل می رسد ، حسن دیگر حسابرسی آنلاین در این است که گزارش گیری آنلاین صادر می شود مثلا سهامداران در جاهای مختلف دنیا پراکنده و علاقمند هستند در مقاطع کمتر از یک ماهه ، سه ماهه، شش ماهه و یکساله از وضع موجود سرمایه و درآمدی خود با خبر شوند  که براحتی به گزارشات و اطلاعات مالی دسترسی داشته و سریع تر تصمیم گیری قابل اتکا خواهند داشت.

علت اصلی انتخاب شرکت کشت و صنعت شریف آباد بعنوان شرکت منتخب برای حسابرسی کامپیوتری، همکاری مدیر عامل محترم مجموعه و برقراری انضباط مالی در شرکت بوده که از انجام پروژه و انتخاب شرکت فوق رضایت کامل داریم.

یکی از رسالتهای مهم موسسه مفید راهبر استفاده از آی تی است. ابتدا نرم افزاری را خارج از کشور تهیه کرده و آنرا توسعه (develop) دادیم و اکنون در شرایط بسیار ایده آل قابل انجام است . شرکت کشت و صنعت شریف آباد با استفاده از آی تی حسابرسی خود را تسهیل نموده وبا همکاری صمیمانه که دوستان در این مجموعه دارند ما را امیدوار تر کردند.

یکی از 5 راهبرد شعار سازمان اقتصادی کوثر( اقتصاد رهنما ) هوشمند سازی است .

دیتا یا همان داده ها تبدیل به اطلاعات شده و اطلاعات به دانش تبدیل می شود ، دانش خود مظهر قدرت است پس هر چه سیستمها هوشمندتر باشند طبیعتآ اطلاعات بهتری به دانش تبدیل و یقینأ بهبود دانش سبب قدرت و پیشرفت می شود.

بحث(BI)  هوشمند سازی یکی از ضروریات است نه انتخاب و آی تی پس(Pass  IT) شدن و اقدام سازمان اقتصادی کوثر در این زمینه نیزانتخاب هوشمندانه ای است که کمک می کند با دانش بیشتر بسمت تعالی مسیر را طی نماید.

ستاد اجرایی و برخی دستگاههای برجسته دیگر مقدار زیادی در این زمینه پیشتاز بودند ، سازمان اقتصادی کوثر نیز جز دستگاههایی است که در وضعیت مطلوبی است  و با اقدام نوید بخشی که انجام داده به گروههای پیشتاز پیوند خورده و امید است کا ر را به نحو احسن یه همین شکل پیش برد.

ایشان در آخر اعلام داشتند مدیریت صحیح و انضباط در امور بویژه در حوزه مالی کاملأ در شرکت کشت و صنعت شریف آباد مشهود است.

 

1401/11/18

چاپ صفحه


دسته بندی:  اخبار

این خبر را به اشتراک بگزارید