مراسم تقدیر و تکریم مدیر عامل و معارفه سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد

 

مراسم تقدیر و تکریم مدیر عامل و معارفه سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت شریف آباد، در ابتدای این مراسم مهندس ابراهیم غلامی سرپرست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی توفیق و سلامتی برای همه همکاران در سال جدید و همچنین خیر و برکت برای مجموعه شرکتهای تابعه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، از دیدار مجدد همکاران خود ابراز خرسندی کرد و به تشریح دستاوردها و اقدامات انجام شده طی دوران مدیریت خود در شرکت کشت و صنعت شریف آباد پرداخت و گفت: توانمند سازی نیروی انسانی یا به تعبیر بهتر برندسازی در حوزه منابع انسانی از مهمترین اقداماتی بود که تاثیر آن در همه حوزه های عملکردی در مجموعه شرکتهای شریف آباد و رابتا مشهود و ملموس بود.
وی دستیابی شرکت به اهداف تعیین شده را ثمره تسهیل گری مدیران اقتصادی شرکت و حضور همکارانی با تجربه و متخصص در حوزه فنی و اجرایی دانست و تاکید کرد: شرکت کشت و صنعت شریف آباد، به جایگاه واقعی خود دست یافته است، که حاصل زحمات همکاران و پشتیبانی و حمایتهای مدیران محترم سازمان اقتصادی کوثر است.

ابراهیم غلامی با اشاره به تصمیم ادغام شرکت کشت و صنعت اشراق در شرکت کشت و صنعت شریف آباد تصریح کرد: فرایند قانونی و مراحل شکلی و اداری آن زمان بر است اما لازم است که در برنامه ریزی های خود برای سال جدید، مجموعه اشراق را هم در نظر بگیرید.
سرپرست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، گفت: با برقراری انضباط مالی، تغییر مدیریتی، اصلاح ساختاری و توانمندسازی نیروی انسانی در مجموعه شرکت صنایع لبنی رابتا، پس از ۷ سال پیاپی زیان دهی، شاهد این بودیم که طی ۶ ماهه دوم سال گذشته همکاران این مجموعه افتخار آفریدند و علاوه بر سودآوری خالص ۹۰ میلیارد ریالی، رابتا را به مجموعه‌ای خوش نام و معتبر تبدیل کردند. این موضوع می تواند الگویی مناسب و نقشه راهی در دسترس برای همه شرکتهای تابعه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر محسوب شود.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان این شرکت که در زمینه هوشمندسازی نیز پیشرو و پیشتاز بودند، تاکید کرد: رشد ۱۲۱ درصدی سهام شریف آباد در بورس و ۷۱ درصد تقسیم سود، حاصل زحمات و خدمات شبانه روزی همه همکاران ماست و از خدمات متعهدانه و پیگیری های ویژه همه شما سپاسگزارم.
وی در ادامه تاکید کرد: محور سیاست گذاری و برنامه ریزی های اجرائی برای سال ۱۴۰۲، سیاستهای ده گانه ابلاغی از سوی دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر خواهد بود و لازم است تا مدیران محترم عامل مجموعه شرکتهای تابعه، با پیاده سازی آن، مسیر اجرای شعار «مهار تورم و رشد تولید» که تدبیر مقام معظم رهبری برای امسال است را هموار سازند.

مهندس غلامی با بیان اینکه «همه مدیران به دنبال خدمت به مردم هستند اما ما وسط میدان خدمت افتاده ایم» افزود: خدمت صحیح ما باعث تقویت سفره خانوارهای ایثارگر می شود و اگر خدای ناکرده بد عمل کنیم، چیزی از سفره آنها کم کرده ایم و در روز قیامت بدهکار شهدا و ایثارگران خواهیم بود.
در ادامه مهندس داود ماندگار سرپرست جدید شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن تبریک حلول ماه رمضان و سال جدید، همدلی، همت و هم افزایی مثال زدنی در مجموعه شریف آباد را مرهون نگاه، نگرش و منش مهندس غلامی دانست و گفت: رشد قابل تقدیر در این شرکت، حاصل شکل گیری نگاه مشترک و واحد در کل مجموعه است و امیدوارم که بر این اساس بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم و سربلند و آبرومندانه خدمت کنیم.
وی در ادامه با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص خدمتگذاری به مردم، تصریح کرد: این مناصب دنیوی ماندگار نبوده و نخواهد بود و باید مراقب باشیم تا درست خدمت کنیم و به وظیفه خود عمل نماییم که در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.
در پایان این نشست، که با حضور جمعی از مدیران شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و مدیران شرکت کشت و صنعت شریف آباد در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شده بود، داوود ماندگار به عنوان سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد تعیین و معرفی شد. همچنین هدیه ای به رسم یادبود از طرف کارکنان شرکت کشت و صنعت شریف آباد به مهندس ابراهیم غلامی اهدا شد.

1402/01/16

چاپ صفحه


دسته بندی:  اخبار

این خبر را به اشتراک بگزارید