نشست مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با مسئولین روابط عمومی شرکتهای تابعه

نشست مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با مسئولین روابط عمومی شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت شریف آباد ، در ابتدای این نشست که با حضور مهندس ابراهیم غلامی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین پیریایی مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل برگزار شده بود، دکتر صادق صدقگو سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی این شرکت ضمن خیرمقدم به همکاران شاغل در مجموعه شرکتهای تابعه این هلدینگ گفت: در عصر رسانه و دنیای ارتباطات، ضرورتی به توصیف و توضیح اهمیت روابط عمومی نیست و در روزگاری که بین وقوع رویداد و نشر خبر آن، یک کلیک فاصله است، نیازی به تاکید بر دقت و سرعت عمل در نشر رویدادها نیست.

در ادامه این نشست، مهندس غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی گفت: در دورانی که حفظ تولید و اشتغال موجود در عرصه فعالیتهای اقتصادی بسیار سخت است، شرکتهای تابعه با برنامه ریزی مستمر و مناسب در حوزه کسب و کار، امنیت غذایی کشور را تقویت  می کنند و زحمات همکاران ما و شما در حوزه  و ستاد، در گرو اطلاع رسانی صحیح و سریع آن است و مدیران عامل لازم است تا در این زمینه حمایت و همراهی ویژه ای داشته باشند.

مهندس غلامی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای دفتر روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر خصوصاً در حوزه آموزشهای تخصصی کارشناسان روابط عمومی افزود: تحول در عرصه عملکردی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه، در این دوره به خوبی مشهود است و این ناشی از وسعت نظر جناب آقای دکتر فخاری مدیر عامل محترم سازمان اقتصادی کوثر در این زمینه است.

در ادامه این نشست، مسئولین و رابطین روابط عمومی شرکتهای تابعه، به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه و تشریح برخی از مسائل و مشکلات پرداختند.

1402/02/19

چاپ صفحه


دسته بندی:  اخبار

این خبر را به اشتراک بگزارید